luni, 22 aprilie 2013

I'm not perfect...i'm original.....You'll never find someone like me....




Nu sunt perfectă şi nici nu am pretins vreodată asta!
Dacă am dat vreun sfat vreodată, a fost gândit şi dat în măsura în care eu m-am putut transpune în situaţia celui care îl cere….
Îmi cer iertare în cuvinte puţine,  însă din suflet….
Acord credit celui care m-a minţit doar până la a doua minciună, iar dacă continui şi crezi că a mers şi cu a treia, mai gândeşte-te odată – dacă te aud nu înseamnă că te şi ascult…
Dacă mi-ai dat o palmă, voi întoarce şi celălat obraz, însă în direcţia opusă privirii tale, chiar dacă iert, nu pot să uit.
Când vrei să-mi pătrunzi în suflet, lasă-ţi bocancii plini de noroi la uşă! E plină lumea de trăiri murdare să mai fie nevoie şi de bocancii tăi….
Dacă nu-ţi deschid uşa nu înseamnă că nu sunt acasă! Înseamnă că-mi place prea mult liniştea căminului meu, cu mirosul dulce de coajă de portocală din prăjitura proaspăt scoasă din cuptor şi al lumânărilor parfumate, cu imaginea colorată a florilor din ghivece şi a coperţilor cărţilor răvăşite într-un colt, pe o măsuţă….
Mă cucereşti cu un simplu zâmbet, dar zâmbeşte-mi sincer, cu prietenie sau cu dragoste! Sunt doar un om, atât!
Ador cafeaua cu un biscuit crocant lângă şi un pahar cu apă; îmi place să mă trezesc dimineaţa, cu soarele lipit de geam; ador să primesc flori fără un motiv anume; îmi place să zâmbesc din senin, poate se molipsesc şi alţi câţiva visători din jurul meu şi facem ziua mai frumoasă; îmi place să mă trezesc cu un sărut de “Bună dimineaţa” de parcă acel sărut ar fi talismanul norocos de la începutul zilei; îmi place să simt ploaia căzând pe obraji într-o zi de vară şi pământul sub tălpile goale şi iarba mirosind a crud când încerc să prind dintr-o privire tot cerul şi pomii de deasupra ochilor…..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu