marți, 27 august 2013

Aş funcţiona ca o tastatură.......


Sunt unele zile în care mi-aş dori să funcţionez precum tastele pe care le lovim în fiecare zi în căutare de orice: bloguri, reţete, distracţie, remedii, diete, adorabilii pantofi, frumoasele mărgele ce ne împodobesc  gâtul….etc….
Aş vrea sa fiu butonul “Delete” când ziua nu aduce prea multe veşti frumoase, în speranţa că dacă îmi mut degetul pe “Tab”, viaţa să treacă la ziua de mâine, cu mai multe speranţe că totul va fi bine…. L-aş vrea pe “Caps Lock” când aş întâlni oameni minunaţi să le scriu numele cu majuscule în suflet…..iar pe “Shift” când mi-aş pune visele pe cer – aliniate, cu numere de ordine la începutul rândului, care nu ar însemna neapărat prioritatea unuia faţă de altul, rânduite frumos …… “Enter” ar fi liftul care m-ar duce în mijlocul rezolvării fără introduceri, fără ocolişuri……
Când totul ar fi prea mult l-aş folosi pe “Esc” şi l-aş vrea pe “Space” doar pentru mine doar să-mi încarc bateriile să pot să zâmbesc iar…..
Cel mai mult mi-aş dori un buton de “Restart” ori “Refresh” prin care simpla apăsare de buton să aducă forţe proaspete, un creier spălat de gândurile de dinaintea operaţiunii, fără viruşi…..un buton prin care să o iau de la capăt ori de câte ori ar fi nevoie, unde începutul şi sfârşitul să fie independente unul de celălalt…..
Sursa foto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu